Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Повернення й обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у використанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання; збережені всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку незадоволених товарів належної якості, не підлягають поверненню й обміну. Шановні покупці! ЗАВЖДИ перевіряйте посилку, яку ви отримуєте безпосередньо у відділені Нової Пошти чи Укрпошти, перед тим, як її забрати. Адже трапляється один раз на тисячу, коли може бути заводський брак чи пошкодження при транспортуванні. Тому, перевіряйте товар при отриманні, не вдома. Бо тільки при виявленні дефекту у відділенні пошти ми зможемо допомогти вирішити проблему. При виявленні браку вдома, незалежно від причини, ми не можемо вам допомогти.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.